9.17.2006

Superman VS Jesus...

Ως μικροαστός και εγώ παρασύρθηκα να δώ την μεγάλη υπερπαραγωγή του Hollywood με το όνομα Superman Returns. Μεγάλη υπόθεση ρε παιδάκι μου. Ο zouperman

Τέλος πάντων, την είδα. Και τί κατάλαβα; ΠΟΛΛΑ!!!

Θες να το πεις ότι μεγαλώσαμε λίγο και καταλαβαίνουμε τα πραγματα ή θεωρούν το IQ του λαού ραδικιού;

Αυτό που μου έμεινε από το πρώτο δευτερόλεπτο του φιλμ είναι μια σύγκριση του Zouperman με τον Ιησού Χριστό!!!

Και εξηγούμε απλά με τις συγκρίσεις: (όπου "Ζ" ο Zouperman και όπου "Χ" ο Χριστός)

Ταινία: Ο πατέρας του Ζ τον ξαναστέλνει στη γή για να σώσει τους ανθρώπους
Θρησκεία: Το ίδιο με την διδασκαλία περί Δευτέρας Παρουσίας!

Ταινία: Ο κύριος Ζ ακούει όλες τις φωνές των ανθρώπων που τον παρακαλούν για βοήθεια και αυτός είναι εκεί.
Θρησκεία: Μιά από τα ίδια και για τον Χ

Ταινία: Μετά από μάχη με το κακό ο Ζ σώζει τον κόσμο πετώντας από τον πλανήτη το μεγάλο νησί που θα βύθιζε τις ηπείρους και μετά έσκασε κάτω σαν καρπούζι και μετά στο ... νοσοκομείο (βλέπε ΥΓ).
Θρησκεία: Ο Χ παίρνει πάνω Του τις αμαρτίες και σώζει τον κόσμο με την σταυρωσή Του.

Ταινία: Μετά απο 1-2 μέρες (δεν έγινε αντιληπτό) ο Ζ εξαφανίζεται από το κρεβάτι του όταν μπαίνει εκεί μια νοσοκόμα
Θρησκεία: Μετά την σταύρωση ο Χ αναστένεται!

Ταινία: Ο Ζ εμφανίζεται στην Λοϊς και μετά την κάνει για το διάστημα.
Θρησκεία: Ο Χ παρουσιάζεται σε επιλεγμένα πρόσωπα και μετά φεύγει για τον Παράδεισο!

Και τώρα πείτε μου. Είμαι εγώ περίεργος ή φαίνεται να γίνεται πράξη αυτό που ακούγεται τον τελευταίο καιρό περί σχεδίου για την φθορά των Θρησκειών του κόσμου και την καθιέρωση μιας οικουμενικής-αχταρμάς θρησκείας. (βλέπε πόλεμος εναντίων ισλαμιστών-δήθεν τρομοκρατών κλπ)

Δεν πάμε καλά. Ας προσέχουμε και ας μην τα τρώμε όλα αμάσητα!!!

ΥΓ:Έριξα απίστευτο γέλιο όταν πήγαν τον Ζ στα επίγοντα. Σαν ανέκδοτο ήταν. Ο Ζ στην εντατική! ΧΕΧΕ

-OUT-

Δεν υπάρχουν σχόλια: