9.13.2006

Numbers, numbers, numbers

Τελικά περνά ο καιρός πολύ γρήγορα. Το καλοκαίρι πέρασε, οι διακοπές τελειώσανε και ο ... Σεπτέμβρης μας τελειώνει και αυτός. Ήδη 13. Περίεργο το νούμερο

Ναι είναι γεγονός ότι έχω αρκετό καιρό να γράψω... 20 ημέρες περίπου.

Πολλές οι υποχρεώσεις, λίγος ο χρόνος και αρκετή η ποσότητα κάρβουνου που πρέπει να ρίξω στη μηχανή για να αρχίσω να δουλεύω. Ίσα με 20κιλά/ώρα. Ούτε BBQ για ένα τάγμα να έκανα

Νομίζω ότι ξεκίνησα. Πήρα μπρος. Η απόδοσή μου από το 15-20% που ήταν το καλοκαίρι αρχίζει να ανεβαίνει και να πλησιάζει το 60-70%. Έχω δρόμο... και αυτοκίνητο έχω... μόνο που το 80% των αποστάσεων το κάνω με 10-20χλμ/ώρα. Και η βενζίνη σαν να αρχίζει να πέφτει. Από 1.02 Euro/lt πήγε πλέον στα περισσότερα πρατήρια στα 0.89 Euro/lt. Συμβουλή: Ένα καλό πρατήριο για να βάζετε βενζίνη (για κάτοικους Αθήνας) είναι στη Θησέως πριν τη διασταύρωση της Δαβάκη όπως ερχόμαστε από την παραλία. Είναι ΕΚΟ. Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά έχει πάρει από μένα βαθμό 8/10 για την σχέση τιμής/απόδοσης βενζίνης. Και πιστέψτεμε το έχω τσεκάρει αρκετά.

Απο την άλλη το Gardiki.net αναβαθμίστηκε αρκετά με περίπου 650 φωτογραφίες βίντεο και άλλα καλούδια. Το καλό είναι ότι οι επισκέπτες αυξάνονται καθημερινά περίπου 20-30%. Απανταχού Γαρδικιώτες ενωθείτε!

Τέλος μια ευχή για καλό χειμώνα. Έχουμε να δούμε και να κάνουμε πάλι φέτος...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

νομιζω ειναι το πρωτο post που δεν εχεις φωτογραφια, ε?

εγω ακομα καρβουνο καιω. 16 ιππους με κυβικα δεν ξερω, ποσα να'ναι το κεφαλι μου?

ευτυχως παντως που ξαναπεσανε οι τιμες στα πρατηρια γιατι ειχαμε καταντησει ολοι μας οι καφε κουνελοι των εταιριων πετρελαιου..